2012. augusztus 13., hétfő

5. Mi történt?



Egy hónap telt el azóta, hogy Florrieval eljöttünk a fiúktól. Florrie itthon még duzzogott egy jó darabig, hogy miért nem hagyják békén, meg ilyesmik. Aztán egy adag csokis fagyival, és egy kis Big Time Rush maratonnal sikerült lehiggasztani. Ezek után megkért, állítsak össze egy mellette/ellene listát. Mindig ezt csináljuk, ha dönteni kell valamiről. Íme, az én listám:

Mellette:
Szeretsz énekelni, így azt csinálhatnád, amit szeretsz, és pénzt is kapnál érte.
Egy csomó robothangú hírességgel találkozhatnál, és megmutathatnád nekik, hogy mit tudsz!
Abbahagyhatnád a sulit (!)
A rajongók szeretete elvileg nagyon jó érzés.
Ha szorgos vagy, és dolgozol a külföldi karriereden is, akár a Big Time Rushsal is találkozhatsz!

Mondanom sem kell, az utolsó pont nagyon tetszett neki, de intett, hogy kéri az ellene pontokat.

Ellene:
Valószínűleg nem lenne magánéleted.
Az is lehet, hogy nem futsz be.
Óhatatlanul lehetnek utálóid. Akik nagyon, nagyon, nagyon utálnak.
El kell költöznöd otthonról, ez valószínű.
Nincs több ötletem.

Florrie természetesen húzta a száját, mert nem szeretné, hogy minden mozdulatát kövessék, és végképp nem akar őrült gyilkosokat a ház körül. A másik kettővel nem volt komolyabb baja, mert ha nem fut be, az nem érdekli különösebben, és eddig is szinte mindig nálunk volt a szabadidejében, már javasoltam, hogy néhány ruhát hozzon át hozzánk, hogy ne kelljen mindig hazarohannia (mert persze tőlem nem fogad el ruhát). Végül arra jutott, hogy nem jutott semmire, viszont hívjam át Norat, hátha az segít a döntésben. Mindezt úgy mondta, hogy közben a fagyis kanállal hadonászott ide-oda. Megjegyezni: ne engedd Florriet csokis fagyis kanállal hadonászni, miközben fontos döntéseket kellene hoznia (és ne hallgasson közbe Big Time Rusht!!!). Mindegy, át hívtam Norat, aki azt mondta, nem fontos Florrienak énekelnie, de arra kért, fogadjuk el a klipben szereplést, legalább azt. Majd Florrie sunyin elmosolyodott, akkor már tudtam, hogy készül valamire. Végül azt mondta, hogy oké. Ennyit, hogy oké. Mi csak meresztettük rá a szemeinket, mire megint elismételte, hogy oké.
-          Mi oké? - kérdezte kicsit idegesebben Nora.
-       „Sztárt” csinálhattok belőlem. – hadonászott MÉG MINDIG a csokis fagyis kanállal Florrie.  – Csak nem fog menni. – rántott vállat.
-          Viszont akkor most gyere velem. – fogta meg Florrie karját Nora, és húzni kezdte, mire Florrie az én karomat ragadta meg, és így „vonultunk” ki a házból, szerencse, hogy anyáék még mindig nem voltak otthon.
Az ezek után következő dolgokat inkább nem mesélném el, fárasztó dolgok, átalakítások, ez az amaz, szerződések, menedzserek, dalszövegírók, stylistok, fodrászok, kamerák, mikrofonok, és még sorolhatnám. Az eredmény egy kevésbé fiús, de valahogy még is önmaga, és egy nagyon csinos Florrie lett. Nora elintézte, hogy ugyan onnan legyen a menedzsere, mint a fiúknak, így könnyebb az egyeztetés, ugyanis kitalálták, hogy majd szeretnék, ha az elő zenekaruk lenne. Ez az ötlet persze nagyon bejött Anthonynak (aki immáron Florrie menedzsere), és rögtön leszerződött Florrieval a következő turnéra. Ezek után ráparancsolt „a sztárra”, hogy döntse el, milyen stílust akar képviselni, és azonnal elkezdik a dalok gyártását. Mindez nagyon gyorsan történt, és azt a videót, amiben mi szerepelünk, ma kezdjük el. A fiúk új dalához készül, ami a szerelemről szól (mi másról?).
Lou, a fiúk sminkese vett kezelésbe engem, Florriet, Eleanort és Daniellet. Igen, végül is úgy döntöttek, hogy mindenkinek a saját barátnője lesz a klipben – már akinek van. Hogy Valeriet miért nem? Neki saját sminkese van, úgy ám! Sőt, Lou elmondása szerint, ha csak hozzáérne bármivel is, Erie azonnal riasztaná a testőrét, mert őhozzá csak is Hugh, a meleg sminkese érhet. Ezen összenéztünk Florrieval. Gondolhattam volna, hogy Erie is csak egy beképzeld modellecske, aki azt hiszi, övé a világ. Viszont El és Dan nagyon kedvesek, és igazán szimpatikusak. Eleanor Louis barátnője, és tanul, néha modellkedik is, de egyáltalán nincs elszállva magától. Danielle pedig Liam barátnője, ő táncos, volt például az X Factorban is, ott ismerkedett meg Liammel, és azóta együtt vannak. Majd bejött Jim, aki a rendező, és elmesélte, hogy ez milyen különleges felvétel lesz. Ugyanis, az öt pár elmegy öt tök különböző irányba egy kamerával, és, mintha egy randi lenne, eltöltik az időt. Persze, tökéletesen meg lesz szabva, hogy mit csinálhatunk, és mit nem. Miután ezt elregélte, azonnal intett, hogy induljunk. A fiúk az egyik ajtó előtt vártak, és beszélgettek Noraval, mikor odaértünk. Mikor meghallottak minket, mosolyogva felénk fordultak, és mindenki megkereste a párját, pont, mint az oviban. Zayn karon ragadott, és mosolyogva megemlítette, hogy csinos vagyok. Erre én is elmosolyodtam, mert bármennyire is helyes és jóképű fiú Zayn, nem tudok rá másként tekinteni, csak barátként. És szerintem ezzel ő is így van. Most viszont eljátsszuk, hogy fülig szerelmesek vagyunk egymásba, és egy tökéletes randink lesz – a kamerák előtt legalábbis.
Egy parkba mentünk, ezt a helyszínt kaptuk mi. Alighogy elértünk a kis terület széléhez, az egyik operatőr megrohamozott minket, hogy sétálgassunk, mintha ő ott sem lenne. Hát így is tettünk. Egymás mellett lépkedtünk Zaynnel, érzésem szerint kicsit sem kínosan.
-          Szép időnk van, nem? – szólalt meg Zayn.
-        Na, mi van, zavarban vagy? – kérdeztem vissza vigyorogva, mire elnevette magát. Az operatőr csak bólogatott, hogy remek. – Ugye tudod, hogy ez nem igazi randi? Ez csak színészkedés. Játék. Ugye? – kérdeztem, miközben óvatosan rásandítottam.
-        Persze! Nehogy azt hidd, hogy zavarban vagyok! Csak nem tudtam, mit kérdezzek. – most már ő is nevetett. – Különben is, te nekem csak egy nagyon jó barátom vagy, Annie. És más tetszik nekem. – hajtotta le a fejét szégyenlősen.
-        Hú, ki vele, kicsoda? – szinte pattogni kezdtem, mire az operatőrnek az a remek ötlete támadt, hogy ugorjak fel Zayn hátára. Ezt is teljesítettem, és immáron Zayn furikázott a hátán engem. – Nem vagyok nehéz? – nevettem.
-          Nem. Amúgy az titok. De… ő is szőke. – mosolyodott el sunyin, majd elkezdett velem szaladni.
-         Nagyon jó! – kiáltott az operatőr, és ő is futni kezdett utánunk. Csak azt nem értem, hogy azzal a böszme nagy kamerával hogyan tud?!
-          Ne legyél szemét! A szőkék nem olyan hülyék, mint ahogy azt a sztereotípiák állítják!
-         Ismered azt a szót, hogy sztereotípia?! – vihogott a Bradford Bad Boi, mire vállon csaptam. – Au, te szörnyeteg!
-      Most én piszkáljalak azzal, hogy akik cigiznek, azok évekkel hamarabb döglenek meg, mint akik nem?
-          Felőlem. Csak akkor viseld el a szőkézésemet. – mondta, majd leült egy padra. – Leszállnál rólam?
-          Persze. – leültem én is mellé. – És hogy hívják?
-          Kit?
-          A csajt.
-      Ja! Perrie. – mondta, majd mintha megbánta volna, ismét lehajtotta a fejét, és a cipőjét kezdte vizslatni.
-          Érdekes a cipőd?
-          Mi? Ja! Igen. – nevetett.
-      Fenomenálisak vagytok! – ordított az operatőr. Még szerencse, hogy senki sem volt most ott a parkban.
-          És milyen Perrie?
-          Perrie Edwards.
-          Ismerős.
-          Little Mix.
-          Tényleg! Hú, és alakulgat?
-          Mondjuk.
-          Azért remélem, én nem rondítok bele az egészbe.
-          Már miért rondítanál bele? – húzta fel a szemöldökét.
-          Gondolom, óhatatlanul elkezdik pletykálni, hogy együtt vagyunk. – rántottam meg a vállaim.
-          Ja, azzal ne is törődj! Megoldjuk, mint mindig.
-          Ölelést! – utasított az operatőr, mi pedig engedelmeskedtünk. 


Sajnálom, hogy csak most, ilyen soká, tényleg, de... nem jöttek a szavak. Most már igyekszem többször hozni részt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése