2012. május 27., vasárnap

4. Király klip-barátnő




Ismét tíz szempár szegeződött ránk. Gondolom, fejben már eldöntötték, kiknek a barátnői leszünk. Egyre nyugtalanabb lettem, és ezt a többiek is láthatták, mert Louis felém jött, megragadta a kezem, és leültetett a kanapéra. Kisebb sokk után jött Florrie is. Louis leült mellém, ő mellé Harry, és Niall, Florrie mellé pedig Zayn, Liam és végül Nora. Nem is értem, hogy fértünk el annyian a kanapén.
-          Szóval, Arianne, kinek a barátnője szeretnél lenni? – húzogatta szemöldökét Harry.
-        Ööö… - csak ennyit bírtam kinyögni, de erre a kérdésre komolyan, mi lett volna az épeszű válasz?!
-          A neve Annie… - mondta halkan Florrie.
-          Jaj, srácok, teljesen megrémisztitek őket! – csattant fel Nora.
-          Harry, te csak maradj csöndben, neked már van a klipben barátnőd! – mondta nyivákolva Louis. – Meg ő amúgy is a barátnőd, szóval te ebbe most nem szólsz bele. – csapta tarkón az említettet, mire Göndörke feljajdult.
-     Jó, akkor majd megmondom én, ki kinek lesz a partnere a klipben, és kész! – csattant fel ismét Nora. – Florrie, te legyél mondjuk Niallel, Annie pedig Zaynnel.
-          De miért nem velem? – szipogott Louis.
-       Mert neked amúgy is van barátnőd, és nem kellenek nekünk a megcsalásos pletykák! – majd felénk fordult. – Na, lányok elvállaljátok?
-          Hát, nem is tudom. – simogattam a karomat. Iszonyatosan zavarban voltam!
-          Nyugi, nem lesz semmi csókjelenet, vagy ilyesmi! – mosolygott bátorítóan Zayn.
-          Hát, ha Harryn múlik, akkor lesz. – mondta az eddig kussban lévő Liam.
-          Szerintem Erie sem ellenezné! – vigyorgott pimaszul Louis, mire Harry vállon csapta. – Au!
-          Ki? – kérdezte Florrie.
-       Harry „szerelme”. – rajzolta a macskakörmöket Niall a levegőbe. – Tegnap óta egy pár vele. Amúgy a csaj még tizenhét sincs, szóval Harry biztos beteg.
-          Miért is? – kérdezte most én.
-          Mert Harry elvileg az idősebb csajokra bukik. – vihogott Louis.
-          De szerinted nem lesz túlzás, hogy már három lány is szőke? – kérdezte hirtelen Harry.
-       Nem, drágám, szerintem nem. – mondta szemrehányóan Louis. – Bár tény, hogy Erie nem olyan fontos személy. De, hé! Nekem még nincs mű-csajom! – erre elkerekedtek a szemeim. – Úgy értem, nem igazi csajom, csak klipes csajom. Nincs véletlen egy csinos barátnőtök.
-          Nincs. – vágtam rá.
-          Tuti? – nézett kiskutyaszemekkel és lebiggyesztett ajkakkal Louis.
-          Nem hiszel nekem?
-          CSOPORTRÉNING! – ugrott fel Nora.
A csoporttréning annyit jelentett, hogy az egész délutánt együtt töltöttük. Először Kinecteztünk. Kétszemélyes csoportokat kellett alkotni, és lány nem lehetett lánnyal. Így lett Nora Zaynnel, Florrie Niallel és én Louissal – ez utóbbi addig visítozott, míg bele nem mentem, hogy egy csapatban leszünk. Harry és Liam volt a negyedik csapat. Először táncolni kellett. Louis egyáltalán nem azt csinálta, amit a feladat volt, hanem valami hülye rángatózósat járt, és így én hiába csináltam azt, amit kellett, lepontoztak. A táncos körben Harry és Liam nyert. Aztán jött a tenisz. A csoportokból egy-egy ember „küzd”. Én Harryvel teniszeztem, és sikerült legyőznöm, viszont amikor Florrie játszott Louissal, Louis elbénázta, és Florrie nyert. Aztán jött a mindent eldöntő kör: karaoke. Na, ez az, amit utálok, mert hangom egy grammnyi nincs. Mikor a helyzetet felvázoltam a többieknek, megszólalt Nora:
 - Sebaj, nekem sincs hangom, mi leszünk a Rémes-duó. – kacsintott.
Itt a csapatok feloszlottak, mindenkit egyénileg „pontoztunk”. Mi Noraval egy régi slágert, a Waterloot énekeltük, mivel eléggé régi számok voltak a karaoke-programon, és bár a szomszédok szerintem azon gondolkoztak, kit ölnek, mi jól szórakoztunk. Aztán A fiúk énekelték el a Viva La Vidat, viszont a gép őket is lepontozta, mire hangos káromkodásba kezdtek, és minden erejükkel azon voltak, hogy bebizonyítsák, a gép hibás. Aztán jött Florrie. Bevallom, még sohasem hallottam énekelni, és már kíváncsi vagyok rá. Britney Spearstől választotta az örök klasszikust, a Hit Me Baby One More Timeot. Elkezdődött a dal. Florrie bizonytalanul elkezdett énekelni. Állam lassan elengedte magát, szemeim kíváncsian fürkészték Florriet. Ugyanis TÖKÉLETESEN énekelte a dalt. A refrénre az a kicsi bizonytalansága is eltűnt, a fiúk pedig csak lestek, mint hal az akváriumban! A végén felálltak, és megtapsolták.
-          Mi van? – kérdezte Florrie értetlenül.
-          Florrie… tudod te, milyen tehetség birtokában vagy? – kérdezte Nora még a sokkhatás alatt.
-          Milyen…? – kérdezte félénken Florrie.
-          HALLOD EZ ÜBERZSÍRKIRÁLYKARALY VOLT! – ordított Louis. – Miért nem mondtad, hogy tudsz énekelni?
-          Nem gondoltam, hogy ez ilyen nagy szám…
-          Pedig az! – helyeselt Niall.
-          Niall, nem akarsz velem cserélni? Én akarok ilyen király klip-barátnőt! – nyavalygott Louis.
-          Florrie, nem gondoltál még arra, hogy jelentkezz valami tehetségkutatóba? – kérdezte Nora.
-          Őszintén? Nem. Nem akarok hülye kis híresség lenni, csak azért, hogy kaszálhassanak belőlem!
Mindenki megszeppent Florrie kiakadásán. A fiúk valószínűleg azon gondolkoztak, hogy igaza van-e Florrienak, Nora meg egyszerűen csak a nagy hangtól ijedhetett meg. Florrie kiviharzott a szobából, sőt, mint pár pillanattal később kiderült, a házból is, én pedig gyorsan utána mentem. Még elejtettem egy „Sziasztok!”-ot, de már rég az utcán voltam, követve a morcos Florriet. Nem volt szomorú, meg igazából dühös se, csak kicsit ideges. Nem szereti, ha zaklatják, és ez nem is igen szokott előfordulni, mivel a suliban többségében félnek tőle. De a fiúk nem ismerik. Azt hiszem, ilyen témákban majd el kell beszélgetnem velük, ha mindenképpen minket akarnak az ominózus klipbe. 


Most már 5 komment, és akkor igyekszem hozni az új részt. Bocsi a hosszú kimaradásért, sok minden összejött. :(

4 megjegyzés:

  1. Sziaa!:)
    Erőt vettem magamn és elolvastam ezt a blogodat is!:)Ez is eszméletlen!Igaz még kitalálni sem tudom,hogy ki-kinek lesz a barátja/barátnője de Harry egynapos barátnője már alapból nem szimpi.:D Remélem dobja xdd...és remélem vagy Florrie-ért vagy Annie-ért.:D De nah majd eldől...Kiváncsi vagyok mikor nyögi már ki Annie,hogy szereti-e a répát.xdd Mert engem most ez foglalkoztat.:)) Ja és azt szeretném kérdezni,hogy akkor ebbe a történetbe akkor Lou-nak Eleanor a barátnője,Liam-nak Daniell?És ugye Harry-nek van egy egy napos csaja?!:D Nem iylen blogra számítottam,de ez nagyon kellemes csalódás volt számomra!:] Örülök,hogy belekezdtem!Remélem minél gyorsabban hozod a következő részt!
    Millió puszi: Legnagyobb rajongó[aki imád;D] Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Legnagyobb rajongód*

      Törlés
    2. Szia! :D
      Igen, Eleanor és Danielle is ugyan úgy van, mint a valóságban.... hát, majd minden elválik. ;) Ha ennyire foglalkoztat, belerakhatom XD Örülök, hogy ez is elnyerte a tetszésedet! :D
      Puszi: Noémi

      Törlés
  2. Ez ÜBERZSÍRKIRÁLYKARALY!! :DD
    Kövit, léciii :)

    VálaszTörlés